Termeni și condiții

 

 

Termenii și condițiile generale
Termenii și condițiile generale de rezervare și achiziționare a serviciilor turistice de cazare oferite de societatea Lucky Office SRL și Lucky Apartments SRL.

1. Preambul
Prezentul regulament reglementează termenii și condițiile generale privind rezervarea și achiziționarea serviciilor turistice de cazare oferite de către societatea Lucky Office SRL, societate românească, având sediul social în Mun. București, Loc. București, Șos. Berceni nr. 96, înregistrată în registrul comerţului sub nr. J40/1197/2015, având CUI RO34053786, e-mail bookings@citybookings.ro, și Lucky Apartments SRL, având sediul social în Mun. București, Loc. București, Șos. Berceni nr. 96, înregistrată în registrul comerţului sub nr. J40/11640/2021, având CUI 44546536, e-mail office@citybookings.ro, aplicabile tuturor clienților persoane fizice sau juridice.

Clauzele prevăzute în T.C.G. (Termeni și condiții generale) nu aduc atingere drepturilor părților de a conveni asupra unor Condiții Particulare (specifice) în funcție de negocierea părților și de nevoile specifice ale fiecărui client în parte.
În caz de contradicție între clauzele existente în T.C.G. și Condițiile Particulare, vor prevala cele existente în Condițiile Particulare.
Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL, clientul își dă expres acordul cu privire la T.C.G.
Clauzele T.C.G. sunt întocmite cu respectarea OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

2. Tarife
Toate tarifele sunt exprimate pe noapte și includ TVA (9%).
Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervările confirmate.
Majorarea taxelor și impozitelor (T.V.A., taxa hotelieră, etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite va avea drept efect modificarea atât a tarifelor, cât și a rezervărilor deja confirmate.

3. Efectuarea rezervărilor
Sunt considerate rezervări:
Orice comandă transmisă prin următoarele modalități de comunicare sau intermedii de rezervări online: e-mail, Whatsapp, SMS, site-uri de rezervări: Booking.com, Expedia.com, Airbnb.com, Hotels.com, citybookings.ro, etc., cu condiția confirmării către birourile de apartamente de la adresa de e-mail bookings@citybookings.ro sau prin mesaj scris.

4. Garantarea și plata rezervărilor
Rezervările sunt considerate garantate la momentul confirmării plății.
Plata serviciilor turistice rezervate se poate face prin card de credit sau prin plata facturii proforme emise de LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL (CityBookings).
A. În cazul rezervărilor efectuate prin telefon sau e-mail: – garantarea rezervării se face de către client prin achitarea unui avans egal cu minim 50/100% din valoarea serviciilor de cazare, în termenul indicat de agent de la data confirmării rezervării; în caz contrar, rezervarea se va anula automat; – garantarea rezervării din partea agentului se va face ulterior primirii prin e-mail sau mesaj SMS/Whatsapp (bookings@citybookings.ro sau 0747.538.470, 0745.162.301), a unei dovezi de plată a avansului, transmisă de către client. Factura de avans emisă de LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL ulterior confirmării plății garantează rezervarea. B. În cazul rezervărilor efectuate prin platforma de rezervări online de pe site-ul nostru propriu: – garantarea rezervării de către client se poate face prin card de credit, după reținerea/încasarea sumei echivalente cu 50/100% din valoarea serviciilor de cazare și primirea din partea agentului a confirmării de rezervare emisă automat (în timp real);
– restul de plată (când este cazul) aferent sejurului se achită la momentul sosirii, numerar sau cu card bancar (debit/credit; Visa sau Mastercard).
Clientul are obligația să verifice detaliile din factură înainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmări exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL.

5. Anulări / Neprezentări / Penalizări
Anularea unei rezervări se poate face cu până la 30 de zile înainte de check-in, dar implică o penalitate echivalentă cu 50% din valoarea serviciilor aferente.
Anularea unei rezervări în intervalul de 1-30 de zile înainte de check-in sau în caz de neprezentare (no-show) atrage o penalitate echivalentă cu întreaga valoare a serviciilor de cazare aferente.
Neprezentarea (No-show) reprezintă rezervarea confirmată și neanulată, în urma căreia clientul nu s-a prezentat la apartament la data stabilită. În acest caz, se aplică o penalitate echivalentă cu întreaga valoare a serviciilor de cazare și se elimină posibilitatea de a fi cazat ulterior.
În cazul în care clientul dorește să renunțe la rezervare sau la parcare privată sau părăsește voluntar imobilul, acesta nu va beneficia de restituirea contravalorii pentru nopțile plătite în avans și nopțile rămase din rezervare, acestea fiind nerambursabile.

6. Sosire și Plecare
Cazarea se face începând cu ora 15:00, iar eliberarea camerelor se face până cel târziu la ora 11:00.
La cererea clienților, în măsura disponibilității, se poate extinde ora de eliberare a camerei cu până la 5 ore peste ora 11:00, contra cost (între 50-100% din valoarea unei nopți de cazare, conform tarifului afișat online sau comunicat în ziua respectivă).
Bagajele pot fi păstrate în camera de bagaje pentru maximum 12 ore, fără costuri suplimentare.
Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte de identitate, pașaport sau certificat de naștere în cazul copiilor) și a unei copii a confirmării rezervării sau a facturii de avans emise de biroul de apartamente.
În unele cazuri, la momentul check-in-ului, clientului i se poate solicita un depozit de până la 600 RON/apartament, plătibil în numerar sau cu cardul de credit/debit, ca garanție pentru predarea apartamentului într-o stare corespunzătoare „așa cum a fost primit”.
Această sumă va fi returnată la sfârșitul sejurului, cu condiția să nu apară situații nefavorabile (daune, lipsuri din inventarul camerei etc.).
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea apartamentelor în ziua cazării. Din acest motiv, nu se poate garanta un apartament la un anumit etaj sau apartamente alăturate. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor și vor fi satisfăcute în limita disponibilităților.
Există două opțiuni de parcare:

  1. Parcare achitabila la primarie via sms sau aplicatie, în limita locurilor disponibile (vizavi de supermarketul de la parter)
  2. Parcare privată la exterior sau subteran (-1) în limita locurilor disponibile, la un cost de 40 lei/noapte/mașină.

7. Fumatul
Fumatul este strict interzis în interiorul blocului sau al apartamentelor, cu excepția balcoanelor și a spațiilor exterioare amenajate și dotate cu scrumiere. Nerespectarea acestei reguli va atrage o taxă de 150 de euro.
Agentul își rezervă dreptul de a evacua clienții care nu respectă această obligație și de a le anula rezervarea.

8. Numărul de persoane declarat
Se percepe o taxă suplimentară de 100 RON/noapte/persoană dacă numărul maxim de persoane specificat este depășit.

9. Taxe suplimentare
La sosirea clientului, se poate percepe o taxă de garanție/depozit între 200-1000 RON.
Se percepe o taxă suplimentară între 100-300 RON în cazul predării apartamentului într-o stare necorespunzătoare (curățenie), care va fi dedusă din garanție.

10. Scopul închirierii
Clientul nu va folosi imobilul în scopuri imorale, ofensatoare sau ilegale și nici nu va încălca vreo lege sau regulă de bună conduită. Clientul va fi responsabil pentru daunele și deteriorările cauzate imobilului închiriat.

11. Obiecte de valoare
Agentul NU își asumă responsabilitatea pentru eventualele pierderi de bani, bijuterii sau alte valori personale depozitate în apartament și reclamate ulterior.

12. Nevoi speciale (dizabilități)
Majoritatea spațiilor din blocul Monaco Towers sunt accesibile persoanelor cu dizabilități.

13. Animale de companie

Accesul cu animale de companie este interzis în apartamente. Agentul își rezervă dreptul de a refuza cazarea clienților însoțiți de animale de companie, sub sancțiunea anulării rezervării și aplicării unei penalități de 100% din valoarea serviciilor de cazare. Nerespectarea acestei interdicții va atrage o taxă de 500 de euro, achitată la recepție.
În unele cazuri și prin excepții rare, administrația blocului poate permite accesul cu animale de companie persoanelor care depind de acestea pentru sprijin psihic sau fizic. În aceste cazuri, clientul este supus unei taxe de garanție de 300 de euro, plus o taxă de 15 euro/noapte pentru animalul de companie.

Politica de utilizare a cookie-urilor
Pentru a respecta cerințele stabilite în Directiva UE din 26 mai 2012 și prevederile Legii nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, tuturor vizitatorilor website-ului li se cere consimțământul înaintea transmiterii de cookies în computerele acestora.
Acest website folosește cookie-uri proprii pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia.
Cookie-urile joacă un rol important în facilitarea accesului și livrării multiplelor servicii de care utilizatorul se bucură pe internet, cum ar fi:
Personalizarea anumitor setări precum: limba în care este vizualizat un site, accesarea preferințelor vechi prin accesarea butonului ‘’înainte’’ și “înapoi’’.
Cookie-urile oferă deținătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât să le poată face și mai eficiente și mai accesibile pentru utilizatori.
Permit aplicațiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri să fie incluse într-un anumit site pentru a crea o experiență de navigare mai valoroasă, mai utilă și mai placută.
Ce este un “cookie”?
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut și ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur și simplu“cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.
Cookie-ul este instalat prin solicitara emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard drive-ul utilizatorului).
Un cookie este format din 2 părți: numele și conținutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existență a unui cookie este determinată; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet.
Exista 2 categorii mari de cookie-uri:
Cookie-uri de sesiune – acestea sunt stocate temporar în folderul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta să le memoreze până când utilizatorul iese de pe website-ul respectiv sau închide fereastra browserului ( ex: în momentul logării/delogării pe un cont de webmail sau pe rețele de socializare).
Cookie-uri persistente – acestea sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament (și, în general, depinde de durata de viață prestabilită pentru cookie). Cookie-urile persistente le includ și pe cele plasate de un alt website decât cel pe care îl vizitează utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de ‘third party cookies’ (cookie-uri plasate de terți) – care pot fi folosite în mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel încât să fie livrată publicitate cât mai relevantă pentru utilizatori.
Care sunt avantajele cookie-urilor?
Un cookie conține informații care fac legătura între un web-browser (utilizatorul) și un web-server anume (website-ul). Dacă un browser accesează acel web-server din nou, acesta poate citi informația deja stocată și reacționa în consecință. Cookie-urile asigură userilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex – preferințele în materie de confidențialitate online, opțiunile privind limba site-ului, coșuri de cumpărături sau publicitate relevantă.
Care este durata de viață a unui cookie?
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute odată ce utilizatorul a părăsit website-ul, iar unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website (cookie-uri permanente). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
Ce sunt cookie-urile plasate de terți?
Anumite secțiuni de conținut de pe unele site-uri pot fi furnizate prin intermediul unor terțe părți/furnizori (ex: news box,un video sau o reclamă). Aceste terțe părți pot plasa de asemenea cookie-uri prin intermediul site-ului și ele se numesc “third party cookies” pentru că nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terți trebuie să respecte, de asemenea, legea în vigoare și politicile de confidențialitate ale deținătorului site-ului.
Cum sunt folosite cookie-urile de către un site
O vizită pe un website poate plasa cookie-uri pentru:
creșterea performanței website-ului;
o analiză a vizitatorilor;
geotargetting;
înregistrarea utilizatorilor.
Cookie-uri de performanță
Acest tip de cookie reține preferințele utilizatorului pe acest site, așa încât nu mai este nevoie de setarea lor la fiecare vizitare a site-ului.
Exemple: setările volumului pentru video player, viteza de video streaming cu care este compatibil browserul.
Cookie-uri pentru analiza vizitatorilor
De fiecare dată când un utilizator vizitează un site, softul de analytics furnizat de o terță parte generează un cookie de analiză a utilizatorului. Acest cookie spune dacă ați mai vizitat acest site până acum. Browserul va semnala dacă aveți acest cookie, iar dacă nu, se va genera unul. Acesta permite monitorizarea utilizatorilor unici care vizitează site-ul și cât de des o fac.
Atat timp cât vizitatorul nu este înregistrat pe site, acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele fizice, ele sunt folosite doar în scop statistic. Dacă este înregistrat se pot cunoaște, de asemenea, detaliile furnizate, cum ar fi adresa de e-mail și username-ul – acestea fiind supuse confidențialității, conform prevederilor legislației în vigoare cu privire la protejarea datelor cu caracter personal.
Cookie-uri pentru geotargetting
Aceste cookie-uri sunt utilizate de către un soft care stabilește din ce țară proveniți. Este complet anonim și este folosit doar pentru a targeta conținutul – chiar și atunci când vizitatorul este pe pagina în limba română sau în altă limbă, se va primi aceeași reclamă.
Cookie-uri pentru înregistrare
Atunci când vă înregistrați pe un site, se generează un cookie care anunță dacă sunteți înregistrat sau nu. Serverele folosesc aceste cookie-uri pentru a arăta contul cu care sunteți îngregistrat și dacă aveți permisiunea pentru un serviciu anume. De asemenea, se permite să se asocieze orice comentariu postat pe site cu username-ul dvs. Dacă nu ați selectat “pastrează-mă înregistrat”, acest cookie se va șterge automat când veți închide browserul sau calculatorul.
Alte cookie-uri ale terțelor părți
Pe unele pagini, terții pot seta propriile cookie-uri anonime, în scopul de a urmări succesul unei aplicații sau pentru a customiza o aplicație.
De exemplu, când distribuiți (share) un articol folosind butonul pentru rețelele sociale aflat pe un site, acea rețea socială va înregistra activitatea dvs.
Ce tip de informații sunt stocate și accesate prin intermediul cookie-urilor?
Cookie-urile păstrează informații într-un fișier text de mici dimensiuni care permit unui website să recunoască un browser. Webserverul va recunoaște browserul până când cookie-ul expiră sau este șters.
Cookie-ul stochează informații importante care îmbunătățesc experiența de navigare pe Internet ( ex: setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui user logat în contul de webmail; securitatea online banking; păstrarea produselor în coșul de cumpărături)
De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de știri, vreme, sport, hărți, servicii publice și guvernamentale, site-uri de entertainment și servicii de travel.
Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – reținerea parolelor, preferințele de limbă ( ex:afișarea rezultatelor căutarilor în limba Română).
Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
Măsurare, optimizare și caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri ). Website-urile derulează aceste analize a utilizarii lor pentru a îmbunătăți site-urile în beneficiul userilor.
Securitate si probleme legate de confidențialitate
Cookie-urile NU sunt viruși! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate, nici nu se pot auto-executa. In consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate viruși.
Cookie-urile pot fi totuși folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume site cât și pe mai multe alte siteuri, cookie-urile pot fi folosite ca o formă de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt conștiente de acest fapt și in mod constant marchează cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Sfaturi pentru o navigare sigură și responsabilă, bazată pe cookies
Particularizați-vă setările browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securității utilizării cookie-urilor.
Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii navigare.
Instalați-vă și actualizați-vă constant aplicații antispyware.
Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedică browserul de la a accesa website-uri care ar putea sp exploateze vulnerabilitățile browserului sau să descarce software periculos.
Cum pot opri cookie-urile?
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit.
Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau se poate seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, dacă un vizitator nu este înregistat folosind cookie-urile, nu va putea lăsa comentarii.
Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în meniul Opțiuni /Settings sau în meniul Preferințe / Favorites al browserului.
Pentru ce folosim cookies
Cookies tehnici: Folosim acest tip de cookies pentru a va arata site-ul nostru, ca acesta sa functioneze corect si pentru a va oferi un site prietenos si usor de utilizat.
Cookies functionali: Folosim acest tip de cookies pentru ca site-ul nostru sa tina minte preferintele dumneavoastra si pentru a va ajuta sa folositi site-ul eficient.
Cookies analitici: Folosim acest tip de cookies pentru a intelege cum interactionati cu site-ul nostru.

General Terms & Conditions 

 

General Terms and Conditions

The general terms and conditions for booking and purchasing accommodation services offered by Lucky Office SRL and Lucky Apartments SRL.

1. Preamble
This regulation governs the general terms and conditions regarding the booking and purchasing of accommodation services offered by Lucky Office SRL, a Romanian company headquartered in Bucharest, 96 Berceni Blvd., registered in the trade registry under no. J40/1197/2015, VAT number RO34053786, email: bookings@citybookings.ro, and Lucky Apartments SRL, headquartered in Bucharest, 96 Berceni Blvd., registered in the trade registry under no. J40/11640/2021, VAT number 44546536, email: office@citybookings.ro, applicable to all individual or corporate clients.

The provisions set forth in the General Terms and Conditions (GTC) do not affect the parties’ rights to agree upon specific terms based on negotiations and the individual needs of each client.
In the event of a conflict between the clauses in the GTC and the Specific Terms, the latter shall prevail.
By making a booking or checking in at any accommodation unit belonging to the hotel service provider, LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL, the client expressly agrees to the GTC.
The GTC are drafted in compliance with the Government Emergency Ordinance no. 34/2014 regarding consumer rights in contracts with professionals.

2. Rates
All rates are expressed per night and include VAT (9%).
Rates may change at any time, but rate increases will not affect already confirmed bookings. Rate reductions may or may not affect confirmed bookings.
An increase in taxes and levies (VAT, hotel tax, etc.) or the introduction of new taxes and levies will result in the adjustment of both the rates and the already confirmed bookings.

3. Making Reservations
Reservations include any order submitted through the following communication channels or online booking platforms: email, WhatsApp, SMS, booking sites: Booking.com, Expedia.com, Airbnb.com, Hotels.com, citybookings.ro, etc., provided confirmation is sent to the apartment office at bookings@citybookings.ro or via a written message.

4. Reservation Guarantee and Payment
Reservations are considered guaranteed upon payment confirmation.
Payment for reserved accommodation services can be made by credit card or by paying the proforma invoice issued by LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL (CityBookings).

**A.** For reservations made via phone or email:
– The reservation is guaranteed by the client upon payment of a deposit of at least 50/100% of the accommodation services’ value, within the time frame indicated by the agent from the booking confirmation date; otherwise, the reservation will be automatically canceled.
– The reservation is guaranteed by the agent once the client sends proof of payment of the deposit via email or SMS/WhatsApp (bookings@citybookings.ro or 0747.538.470, 0745.162.301). The deposit invoice issued by LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL following payment confirmation guarantees the reservation.

**B.** For reservations made through the online booking platform on our website:
– The reservation is guaranteed by the client using a credit card, after deducting/receiving the equivalent amount of 50/100% of the accommodation services’ value and receiving an automatic (real-time) booking confirmation from the agent.
– The remaining balance (if applicable) for the stay is paid upon arrival, in cash or by bank card (debit/credit; Visa or Mastercard).
The client must verify the invoice details before paying for the services. The client’s payment constitutes an express confirmation of the invoice, and any subsequent modification requests will not be considered by LUCKY OFFICE/APARTMENTS SRL.

5. Cancellations / No-Shows / Penalties
A reservation can be canceled up to 30 days before check-in but incurs a penalty equal to 50% of the value of the booked services.
Canceling a reservation between 1-30 days before check-in or in the case of a no-show will result in a penalty equal to the total value of the accommodation services.
A no-show represents a confirmed and uncanceled reservation where the client does not show up at the apartment on the agreed date. In this case, the penalty is equivalent to the entire value of the accommodation services, and the possibility of subsequent accommodation is forfeited.
If the client wishes to cancel the reservation, private parking, or voluntarily vacate the property, they will not receive a refund for prepaid nights or remaining nights from the reservation, as these are non-refundable.

6. Check-In and Check-Out
Check-in begins at 3:00 PM, and rooms must be vacated by 11:00 AM.
Upon the client’s request and subject to availability, the check-out time may be extended by up to 5 hours after 11:00 AM for an additional fee (50-100% of the night’s accommodation rate, according to the rate displayed online or communicated on the respective day).
Luggage can be stored in the luggage room for a maximum of 12 hours, free of charge.
Check-in is based on a valid ID (identity card, passport, or birth certificate for children) and a copy of the booking confirmation or advance payment invoice issued by the apartment office.
In some cases, at the time of check-in, the client may be required to provide a deposit of up to 600 RON/apartment, payable in cash or by credit/debit card, as a guarantee for returning the apartment in a satisfactory condition „as received.”
This sum will be refunded at the end of the stay, provided no unfavorable situations occur (damages, missing items from the room inventory, etc.).
Room allocation is based on apartment availability on the day of check-in. For this reason, specific floor or adjacent apartment requests cannot be guaranteed. Such requests are considered guest preferences and will be accommodated subject to availability.
There are two parking options:
– Paid parking via SMS or app, subject to availability (opposite the supermarket on the ground floor)
– Private parking, either outdoor or underground (-1), subject to availability, at a cost of 40 lei/night/car.

7. Smoking
Smoking is strictly prohibited inside the building or apartments, except on balconies and in designated outdoor areas equipped with ashtrays. Violating this rule will result in a fee of 150 euros.
The agent reserves the right to evict clients who do not comply with this rule and cancel their reservation.

8. Declared Number of Guests
An additional charge of 100 RON/night/person will be applied if the maximum number of guests is exceeded.

9. Additional Fees
Upon the client’s arrival, a deposit between 200-1000 RON may be requested.
An additional fee between 100-300 RON will be charged if the apartment is returned in an unsatisfactory condition (cleanliness), which will be deducted from the deposit.

10. **Purpose of Rental**
The client shall not use the property for immoral, offensive, or illegal purposes and shall not violate any law or rule of good conduct. The client is responsible for any damages and deterioration caused to the rented property.

11. Valuables
The agent is NOT responsible for any loss of money, jewelry, or other personal valuables stored in the apartment and claimed later.

12. Special Needs (Disabilities)
Most spaces in the Monaco Towers block are accessible to people with disabilities.

13. Pets
Pets are not allowed in the apartments. The agent reserves the right to refuse accommodation to clients accompanied by pets, under penalty of canceling the reservation and applying a 100% penalty of the accommodation services’ value.
Non-compliance with this restriction will result in a fee of 500 euros, payable at reception.
In some cases and under rare exceptions, the building administration may allow pets for individuals who rely on them for psychological or physical support. In such cases, the client is subject to a 300 euro deposit and an additional pet fee of 15 euros/night.

[/et_pb_column]